ЧИННА ДОКУМЕНТАЦІЯ МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ
Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні перед школою постає завдання - не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога-вихователя і, в першу чергу, його взаємодії з учнем(вихованцем) на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Розв'язанню таких завдань значною мірою сприяє організація методичної роботи.
Робота шкільного методичного об'єднання вихователів початкових класів спрямовується на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вихователів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми «Формування акмеологічного середовища в умовах груп подовженого дня».
Вивчення і аналіз навчальних програм, підручників, інструкцій та рекомендацій МОН України, міського методичного кабінету, діагностування вихователів з питань виховання з метою визначення напрямків діяльності, обговорення актуальних питань виховання, пошук ефективних форм ведення клубних годин, вивчення досвіду колег в ході відвідування відкритих виховних заходів, співпраці у семінарах, творчих групах, впровадження отриманого досвіду в практику роботи, систематичне проведення відкритих виховних заходів з обов'язковим самоаналізом та аналізом, обговорення та аналіз результатів конкурсів, участь вихователів у місячниках, декадах передового виховного досвіду, підтримка творчих зв'язків з методичними об'єднаннями вихователів початкових класів шкіл міста, участь у різних конкурсах вихователів, ознайомлення з новинками психолого-виховної та методичної літератури, фаховими періодичними виданням – є основними напрямами роботи МО вихователів початкових класів.
На засіданнях МО вихователів початкових класів повинні розглядатися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики виховної роботи з школярами, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, проводитися огляд та обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань тощо. Засідання МО вихователів повинні проводитися щокварталу.
У період між засіданнями обговорюються творчі звіти вихователів, вивчатися й впроваджуватися в практику досягнення психолого-педагогічної науки, перспективного виховного досвіду. У своїй роботі вихователі зобовʼязані впроваджувати інноваційні технології, поєднувати групові та індивідуальні форми роботи. Удосконалювати професійну майстерність вчителя, займатися самоосвітою, що є умовою його успішної, творчої праці.